Omgaan met lastige bezoekers

Als ‘host’ kom je in aanraking met veel vrolijke, gezellige mensen die een goed humeur hebben, maar soms is dit ook wel eens anders.. Hoe ga je daar nu mee om? Leer het tijdens de training ‘omgaan met lastige bezoekers’.

Omgaan met lastige bezoekers

De culturele sector is een feestje, maar af en toe heeft jouw bezoeker zijn dag niet en krijg jij het te verduren. Hoe ga je om met lastige klanten, onverwachte situaties of mensen die jou als vrijwilliger niet serieus nemen? Deze KEES-training geeft je handvatten, inspiratie en een stukje theorie over hoe jij van elke dienst een feestje kunt maken!

De training bestaat uit een aantal oefeningen over je gastvrij opstellen, omgaan met klachten en verschillende vormen van agressief gedrag. Daarom is de training geschikt voor kassamedewerkers, barpersoneel, gastenbaliemedewerkers, rondleiders, suppoosten en natuurlijk gastheren- en gastvrouwen. Kortom: vrijwel iedereen heeft hier iets aan!

Na het volgen van deze avond heb je (weer) zin in ‘de job’, weet je concreet hoe je verschillend ongewenst gedrag kan herkennen en leer je welk effect jouw reactie heeft.

trainer

De open training ‘omgaan met lastige bezoekers’ wordt gegeven door KEES-huistrainer Annet de Boer. Annet is een professioneel trainer en geeft al jaren trainingen bij KEES en haar eigen organisatie I Love Me. Ze is opgegroeid in het recreatiebedrijf van haar ouders en kreeg daar dagelijks te maken klanten en gastvrijheid. Annet gaat altijd uit van actie en speelsheid in haar trainingen, zodat je leert terwijl je plezier hebt. Wij zijn fan!

AANMELDEN

Klik onderaan deze pagina op ‘aanmelden voor deze training’ en vul het aanmeldformulier zo volledig mogelijk in. Geef bij je aanmelding een motivatie op waarom je de training wilt volgen en waar je het voor gaat gebruiken. Vergeet ook niet te vermelden waar je vrijwilligerswerk doet of hebt gedaan. Na je aanmelding ontvang je van ons een aanmeldbevestiging en de laatste details.