Social Media

Je hebt 280 tekens om potentiële bezoekers enthousiast te maken voor een cultureel evenement. Wat schrijf je, voor wie schrijf je en wanneer post je het bericht? Zoveel social media kanalen, zoveel vragen! KEES heeft de antwoorden voor je tijdens de training ‘Social Media’!

 

De KEES-training ‘Social Media’ laat je kennis maken met de wereld van social media. Aan de hand van praktische tips, opdrachten en uitgebreide uitleg leer je over de verschillende social media kanalen en hoe je deze het beste kunt inzetten. Maar misschien nog wel belangrijker voor een goed social media plan is de vraag: wie wil je bereiken? Van jong tot oud, elke doelgroep gebruikt social media anders. Snapchatten om 55+ers te bereiken? Misschien toch niet zo’n goed idee. Tijdens de KEES-training ‘Social Media’ leer je waarom het kennen van je doelgroep belangrijk is en hoe je deze aanspreekt via de verschillende kanalen. Kortom, genoeg tips om van jou een social media expert te maken!

TRAINER

Trainer Jip Heijmerink is ondernemer en oprichter van de organisatie My Daily Shot of Culture. Met een expertise in online communicatie in de culturele sector specialiseert Jip zich met haar bedrijf in het maken van vlogs om een jong publiek voor cultuur te enthousiasmeren. Tijdens de training deelt ze graag haar kennis over het gebruik van social media. Jip volgde de opleiding Museumstudies en werkte o.a. bij de Hermitage Amsterdam en Stichting Cultuur+Ondernemen.

Aanmelden

Let op: de training zit vol! Aanmelden is mogelijk, er is een reservelijst. Klik onderaan deze pagina op ‘aanmelden voor deze training’ en vul het aanmeldformulier zo volledig mogelijk in. Geef daarbij ook een duidelijke reden op waarom je de training wilt volgen en waar je het voor gaat gebruiken. Vergeet ook niet te vermelden waar je vrijwilligerswerk doet of hebt gedaan. Na je aanmelding ontvang je van ons binnen 5 werkdagen een bevestiging.